Outsourcing IT
Firma home2.pl specjalizuje się w outsourcingu usług informatycznych, który w istotny sposób pozwala obniżyć koszty związane z zarządzaniem całą infrastrukturą teleinformatyczną w przedsiębiorstwie. świadcząc usługi outsourcingowe umożliwiamy naszym klientom skupienie się na osiąganiu głównych celów związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością.
Zakres usług
Przedmiotem oferty jest propozycja kompleksowej obsługi informatycznej firmy w formie pełnego lub częściowego outsourcingu usług informatycznych. Te działania poprzez stały nadzór i opiekę nad infrastrukturą teleinformatyczną klienta mają na celu maksymalne ograniczenie jej awaryjności.
Metody działania
W celu zapewnienia efektywnej i nieprzerwanej pracy sprzętu komputerowego, w skład pracowników obsługujących firmy wchodzą doświadczeni inżynierowie firmy home2.pl dedykowani do opieki serwisowej. Wszelkie problemy zgłaszane są do przydzielonego inżyniera systemowego, którego obowiązkiem jest zapewnienie pomocy technicznej i nadzór nad przebiegiem jej realizacji. Każde zgłoszenie jest rejestrowane i w zależności od potrzeb podejmowane są odpowiednie kroki wg następującej procedury:
- próba usunięcia problemu poprzez dostęp zdalny,
- w przypadku braku możliwości zdalnej interwencji - wizyta u klienta.
Ponadto w ramach umowy serwisowej firma home2.pl oferuje stałe wizyty serwisowe w siedzibie klienta, w celu rozwiązywania bieżących problemów oraz monitorowania poprawnego funkcjonowania infrastruktury informatycznej.
Zakres opieki serwisowej
W ramach stałego serwisu informatycznego oraz wsparcia dla użytkowników home2.pl zapewnia:
- bieżące administrowanie stanowiskami komputerowymi i serwerami klienta,
- utrzymanie sprzętu komputerowego w sprawności pozwalającej na ciągłą pracę,
- konfigurowanie i uaktualnianie oprogramowania systemowego,
- konfigurowanie urządzeń sieciowych oraz usuwanie konfliktów uniemożliwiających prawidłowe działanie otoczenia sieciowego,
- bieżąca obsługa oprogramowania sieciowego,
- przeciwdziałanie atakom wirusów komputerowych i ochrona danych przed włamaniami,
- archiwizowanie danych klienta,
- rozbudowa i konserwacja infrastruktury sprzętowo-sieciowej,
- dostawa, modernizacja i serwis sprzętu komputerowego,
- wykonywanie cyklicznych kopii bezpieczeństwa danych,
- odtwarzanie konfiguracji stanowisk komputerowych po awarii,
- przestrzeganie polityki bezpieczeństwa,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Korzyści dla Klienta
W ramach stałego serwisu informatycznego oraz wsparcia dla użytkowników home2.pl otrzymujemy:
Wycena - umowa serwisowa
Umowy są indywidualnie negocjowane z klientem w zależności od wielkości i struktury teleinformatycznej firmy, zapotrzebowania na nasze usługi, rodzaju i czasu ich trwania.
Wycena umowy serwisowej jest tworzona na podstawie następujących kryteriów:
- ilość oraz rodzaj serwerów w sieci – wyceniane wg cen z cennika dla Linux i Windows,
- ilość oraz konfiguracja stacji roboczych,
- zalecany czas reakcji na zdarzenie,
- czy ma być świadczony serwis awaryjny w niedziele i święta,
- zakres usług wykonywanych stale,
- ilość godzin zagospodarowanych w ciągu miesiąca na potrzeby zamawiającego.
Wycena - pomoc serwisowa doraźna
W ramach tego rodzaju pomocy oferujemy podobny zakres usług jak w przypadku stałej opieki serwisowej. Pomoc doraźa polega na wykonaniu jednorazowych usług u klienta. Koszty pomocy doraźnej uzależnione są tylko od liczby godzin, zakresu oraz rodzaju wykonanych prac. W tym przypadku ceny uzależnione są w większości przypadków od liczby roboczych godzin potrzebnych na wykonanie zadanej usługi.
Dokładne wyceny oraz oferty można otrzymać kontaktując się na adres e-mail biuro@home2.pl oraz telefonicznie pod nr 667 757 477.